Filmtips ??

Heeeej på er främlingar !!

Här sitter jag och tråkar som vanligt. Igår var vår plan att alla skulle hämta 10 kr var och vi skulle lägga ihop allt. Vi fick ihop 100 kr tror jag :P Vi köpte godis,chips och Fanta. Men det blev inte exakt som vi planera. Vi tjafsa och allt blev bara upp o ner :P. Vi kanske ska ut idag med, jag vet inte men vi får se vad som händer.

Just nu har jag asss tråkigt. Sitter o kollar på smallvill. Clark Kent är hur snygg som helst !! Hans ögon är dödliga.
Jag vill kolla på en film men jag vet inte vilken. Jag har kollat på The last song, tha karate kid, another cinderella story och StarStruck =) Vill se Eclipse igen men den fungerar inte på sidan man kan kolla filmer på. Hatar sånt.!!!
Jaa jag vet inte ens vad jag har skrivit om just nu, vet inte vf jag skrev nåt ens.
Aja jag ska nog gå innan jag tråkar er för mkt.
Om ni har tråkigt och se på nån film så rekomenderar jag dom filmer jag sett. Dom e sjukt bra . Om ni har sett några filmer så kan ni väl skriva vad dom heter :D Jag kollar på www.stagevu.com och www.tv.blinkx.com. Har ni några andra sidor säg gärna till :D Taaaack =)

Seeee yaaa sooon =) 

// Sara. <3 <3  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja älskar smallville♥ x)

2010-08-09 @ 13:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0