Framtiden..

Hellu,

Vi är hos mig och tjafsar om vem som hatar vem ! Guud vi börjar bli sjuka på riktigt. Hahahah. Killarna och vädret har förstört vårt liv verkar det som. Vi deppar, surar och sitter vid datan hela tiden. Vi har egentligen inget liv.

Datorerna tar över liv nu förtiden. Det är verkligen beroende framkallande. FB mest. Jag är rädd att det kommer fler webbsidor som FB. Framtiden kommer ju vara mer elektronisk. Det är ju vad alla tror. Att det kommer finnas bilar som flyger. Och robotar som städar ditt hus, hämtar grejer åt dig med mera . Men jag vet inte om det blir bra. Har ni sett Walle ?? Man kommer bara bli fet om Robotarna gör alla dina grejer. Du kommer bli lat och fet. :P

Ajaaa nu ska jag lyssna på Eminem <3 <3 MIN MAAAN. Älskar honom . Senare kommer det komma ett inlägg om bara Eminem <3 <3

// Sara. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0