Lördagskväll

Heej på er !

Har inte bloggat på länge. Meen nu ska jag börja blogga mer.

Gymnasiet har börjat och dom två första dagarna var ju helt perfekt ;) Skolan e hur stor som helst. Det är två gymnasium i en byggnad. NT-Samgymnasiet. Det är fin skola de. Och det finns massviss med killar där oxå hahahha. Jag och mina killar. Jaaa skolan är rättare sagt helt underbar. Förutom en sak.. Maten ! Jag hörde att vi skulle få matkort men jag vet inte om det är säkert. Hoppas vi får iaf.

Just nu sitter jag hos Setare och försöker hitta på nåt roligt vi kan göra en lördags kväll. Det är så torrt nuförtiden. Och vädret gör det inte bättre heller  -.-

Nu ska jag dra och lyssna på musik. Seee yaa soon

// Sara. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0