BADBOYS !

Tjeena !!

Ohhh ångesten börjar komma fraaam asså. Skolan har börjat och läxorna börjar komma fram ! Guud va jobbigt. Men skolan är ju helt okeey. Alltid skönt med ny miljö och nya människor. Och det finns SJUKT snygga killar HAHHA -.- Jag e sjuk men aa......

Just nu är allt upp & ner och jag pallar inte blogga lika mkt som jag gjorde tidigare. Jag har sagt det tidigare att jag ska försöka blogga mer men jag gör inte det , så jag ska inte säga att jag ska försöka blogga mer. Men men nu när jag bloggar så ska jag blogga om nåt som är intressant. ( Enligt mig )

Jag ska berätta en sak om mig, jag faller för BADBOYS !! Varföör ?? Jaag vill inte falla för badboys för det är dom som kommer såra dig och aldrig kommer bli din om du inte har tur. Som jaag definitivt inte har. Jag e sån som ÄLSKAR killar ! Hahah ni kanske märker det :P Men efter det jag gått igenom orkar jag verkligen inte med killar. Dom är bara PAIN IN THE A** ! ( Vissa av dom , vissa kan vara heelt underbara ! )
Aja jag pallar inte sitta här och snacka om killar !

Just nu är jag hos Sara och chillar. Tänkte plugga men plugga e inte min greej. Hahaha jag pluggar typ en dag innan skolan börjar. Men det måste jag ändra på. Ska försöka iaf........

Måste börja lägga upp bilder i bloggen. Den ser tom ut.

Men nu ska jag gå så att jag inte tråkar er :P
PÖÖSSS PÅ ERRRR !

// Saraaaa. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0