Gymnasieeet !!

Hej på er !!

Har inte bloggat så mkt för jag har verkligen inte haft orken okeeey jag säger det för ofta men det är sommar o jag sitter inte hemma hela tiden :P Tror inte ni heller gör det. Fast den här sommarn har vart världens tråkigaste sommar. Under dom här veckorna har jag verkligen haft fullt upp. Jag har vart med Sara och Amol. Vi har vart lite här och däär. Har vart skit roligt med dom två :D <3

Setare kommer hem om en vecka längtar verkligen !!! SAKNAR HENNE SKIT MKT.
Imon ska jag ut med Fatou, oumie och ungarna. Igår gick vi runt i 2 timmar bara för en högtalare till sony ericsson. Vi lyckades. Vi hitta högtalare men det var till nokia fast den behövde tre smala batterier och en förlängnings sladd till sony ericsson. Vi letar och letar och letar. Till sist hitta vi tre smala batterier och gick ut och lyssna på musik och Dansa fast vi hitta ju inte den jäkla förlängnings sladd. Hatar sladdar :D Hahaha Imon ska vi göra samma sak men då ska vi ta med oss sony ericsson förlängnings sladd. Imon blire fest ;) YAAAY

Aja enough of that. Gud va jag saknar gamla tiderna !! Då allt var perfekt. Inte allt men aa. Saknar klassen skit mkt. Vi var ju så nära. Väldigt nära. Men aa om 15 dar börjar jag Gymnasiet. Kan ni tänka er GYMNASIET. Gud va tiden går snabbt. Först längta jag faktiskt till gymnasiet, men inte nu längre. Det går för snabbt. Jag trodde jag var redo men jag e nervööööös. Det är väl alla nya elever i den skolan. Men ändå.

Ska försöka blogga lite mer, Seeee yaa sooon

ADIOS AMIGOS // Sara. <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0