"ALLT FÖR MIN SYSTER"

Tjena bloggen !

Idag så tittade vi på en sjukt bra film i skolan, "ALLT FÖR MIN SYSTER" heter den. Asså jag gät typ under hela filmen. Och värre än mig var Leila och Asia.
Efter filmen så hade vi svenska sen lunch och sista lektionen var so.

Jag borde nog börja städa mitt rum. Asså bara ni visste hur det ser ut här i mitt rum. Alla kläder är på golvet, på min skriv bord finns det vad ni vill som tex skräp,choklad, nagellack,smink,pennor,böcker,smycken osv.
Efter att jag har städat mitt rum så ska jag nog gå och hälsa på gästerna från london :D Och vi kanske redan idag hittar på något skoj med de.

/Setareh

Kommentarer
Postat av: Marre

sv: vad kul! tack :)



allt för min syster är superbra, boken också.

2010-12-17 @ 18:48:48
URL: http://sakermanser.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0