Ge aldrig upp!

"Så mycket jag vill säga som ord inte kan beskriva i.
Vad ska man göra när alla bara skiter i?
När du har tappat hoppet och ingen tycks lyssna.
När orden i munnen får dig tillbaks till det dystra.
Det är du måste gå, du måste kämpa på,känslan finns kvar men du klarar dig ändå.
Ge aldrig upp hoppet och ställ dig aldrig frågan "vf lever jag ?" tänd istället livslågan.
Ge livet hopp om att leva igen.
Vad kan du förlora om du bara försöker?
Du får en ny chans och hitta det du söker.
Allt för många gånger har du fallit in i gråt.
Skrikit och sagt att ingen annan kan förstå.
Men alla har vi jobbigt,men döljer utanpå.
Har varit där själv förut men nu har jag allt det här.
Jag svär att en dag ska du också hitta hem."

/ Setareh

Kommentarer
Postat av: samsam

aa hon är sjukt vacker :)

2010-12-17 @ 14:20:42
URL: http://somalietjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0