" Hi i come from London "

Tjena bloggen !!
Snacka om att jag kommer ha det bäst under jul lovet. Asså sitter här hemma hos Sara med Sanna hennes syster och BIG Sanna från London. Asså BIG Sanna är så jävla tung. Hon är så rolig,shit. Vi tog ut henne en liten stund och så kom en man förbi och hon sa typ" Hi i come from London" han ba "Nice" eller något asså jag dog av garv på riktigt. Hon är bara så skön. Sen hände det en annan skit rolig grej som jag inte vill dela med mig eftersom det är skämit. Men det var så rolig, asså Sara började gråta, så roligt var det.
Men ska dra och dö av garv nu.
/Setareh

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

hahah skalle-per är sjukt nasty

2010-12-18 @ 15:02:05
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0