Hos Setare<3

Tjeeena bloggen !!

Hahaha sitter hos Setare med min Underbara kusin Sana och min lilla syster Sanna =)

Klockan är 1:30 och vi har tänkt dygna .. fåår se hur det gåår :)

Sitter hääär och röker pipa hhahaha no-lifeer.se men men... vad gör man inte för att ha roligt ??

Jaa , har inte bloggat på länge och det ska jag ändra på ;) Har tagit massvis med bilder och de är lite svårt och få in de i datan men ska göra mitt bästa för att lägga upp de =)

Ajaa nu ska jag dra och taa några blås ;) Imon har jag prov och har inte ens pluggat ett skit men aa .. den här terminen var inte alls braa .. men måste verkligen ändra det efter jullovet om det gåår.
Aa nu babblar jag för fullt .. Sharråååå

// Saraa Bambi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0