" Jag vann mitt liv tillbaks"

Tjena bloggen !

Idag så har jag bara varit hemma och tråkat. Som ni ser så är Sara sjuk :/ så vi kan inte hitta på något idag. Men imon så ska vi åka och shoppa.

Älskar sofijahs låt " Jag vann mitt liv tillbaks " här har ni lyricsen :

När jag träffade dig var världen upp och ner, allting var oklart.
Du kom, du blev min hjälte och du hjälpte mig stå rakt.
Båda fötterna på jorden, en dröm och ett mål.
Jag har alltid vetat vägen, men du hjälpte mig att gå.
Jag vågar stå för mig själv, vara stolt för den jag är.
Du har ändrat något stort i mig, vet inte vad det är.
Mina rop har blivit hörda, jag har nått fram till, till en dröm jag i flera år inte trodde fanns .
Även idag kan jag ibland inte förstå vad som har hänt, för varje gång du går ifrån mig vill jag ha dig här igen.
Du fick mig börja älska mitt liv och hela världen, så kom ta min hand jag är din i alla lägen.
Du har rest mig upp för alla gånger som jag ramlat, du är min andra del, fast den bättre halvan.
Lyckligast i världen, jag ber inte om annat, kom nära och håll mig och säg att du stannar .
Jag hittade ett själ till att förtsätta kämpa, var redo att ge upp med du fick mig att vänta.
Jag sökte efter lyckan, du vet att jag har letat, sen hittade jag dig och ett år har passerat.
Det bästa i mitt liv, jag är så glad att du rört min själ, för jag var vilse, men du lede mig på rätt väg.

Den tar inte slut där, men pallar inte skriva mer :P HAHA

/Setareh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0