Sårad av vänner ...

Tjena!

Har inte gjort något speciellt idag, åkte till stan med Sara osv.

Asså jag har så många vänner runt om kring mig, men det känns som om ingen är där när man behöver. Visst det finns några som finns där för en och de vet vilka de är. Jag har haft det skit skit tråkigt från igår och alla vänner har varit upptagna meed sitt. Asså nu ska inte alla mina vänner ta åt sig, men ni som vet att jag har haft det jävligt tråkigt men inte bryt er, ni kan fan ta åt er hur mycket ni vill. Asså jag har det så jävla tråkigt. Egentligen skulle jag hem till Sara nu, men hon är ju sjuk, vill inte bli smittad. Så Sara du ska absolut inte ta åt dig. Men seriöst jag får sån flipp och blir jävligt sårad när jag ser hur folk är. Och att folk ska utnyttja en är ännu värre. Grejen är vill ni inte umgås med mig så gör inte det, skit tråkigt, men vill ni inte så vill ni inte, men då ska ni inte heller utnyttja mig. Är vi vänner, känner vi varandra, då gör vi det alltid, inte bara dagar man tjänar på att känna mig. Jag kanske går för långt nu, men det är för att jag har det så jävla tråkigt.
Men snart så kommer Sara att må bättre och då ska jag fan ha det roligt ;)

/Setareh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0