Skönt att bara chilla

Tja tja bloggen !

Jag och Sara har kämpat med designet nu i ett tag med det går inte så bra :/ ... !

Gud, det är så skönt att allt prov är över nu. Det är så skönt att komma hem och bara ta det lugnt, vara framför datan, sova osv utan att känna stress eller någonting utan bara chilla . I för sig jag kanske inte gjorde mitt bästa på alla prov de senaste veckorna men än så länge har jag fått g-vg på de proven jag har fått tillbaka förutom eng som jag hoppade över da . Men nästa termin ska jag ge allt ;) .

Men nu så ska jag gå och duscha, hej då <3 !

/Setareh



Kommentarer
Postat av: Daniel

Du e så duktig så!

2010-12-16 @ 11:23:58
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0