Trött !

Tjaaa !

Klockan e 05:13 och jag sitter kvar framför datan :P Asså Jag och setare har verkligen inget liv =)
Meen vi har ass kul !! Älsklar när hon blir flummig på kvällarna .. altid vid 4 tiden :P

Just nu sitter hon och syr ... hoppas hon vet vad hon gör.
Perfekt tajming och bli sjuk !! Jag orkaar intee !

Jag blir inte sjuk så ofta ( knacka i trä ) .. men när jag väl blir det släpper den inte ! Jobbigt !

Anywaays .. har tagit på mig mina kläder som jag ska ha på mig i skolan och snart ska jag fixa till mig .. bussen kommer 08:40 och jag vet inte vad jag ska göra .. jag vet inte vad jag skriver om just nu , det ända jag vet är att jag tänker på en sköön säng där jag jag sova och dröma !! Oooh vill sovaaa !! Ingen ide alls ... kommer ALDRIG vakna om jag sover nu !

Ajaa nu ska jag dra och försöka hitta på något :) // Saraaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0