London

Nämen tjena !

Imorgon kommer Saras kusiner från London och de ska typ vara här över jul lovet. Det ska bli jätte roligt och träffa de, efter ett år . Förra jul lovet så åkte ju jag,sara, sanna och föräldrarna till London och bodde hemma hos de.
Sanna(hon som bor där) och Parisa tog ut oss i London, hon tog oss till London eye,bigben, vi åkte fan varje dag och shoppade osv . Och ny år var fan det bästa. Det var så jävla roligt.
Jag,Sara, Parisa, Sanna och Shirin åkte till London eye och firade ny år med tusentals andra. Asså shit det var så jävla roligt. Alla var typ jävligt fulla,dansade ihjäl sig, tog av sig, slängde flaskor på varndra och allt.
Och på vägen hem träffade vi en gäng spanjoler i tåget och började snacka spanska med de, en av de gjorde armhävningar i tåget andra gjorde situps, tredje sjöng. Alla var fulla förutom vi och vi bara garvade ihjäl oss. Asså HAHAHAHA.
Jag saknar Parisa och Shirin skit skit mycket. Och Sanna också såklart men henne kommer jag ju träffa imorgon :P

Jag och Sanna vid London eye när det var ny år. Men festen hade inte börjat än.

Väntade på bussen till oxford eller något Jag och Sara i tåget :P Sara i London eye

Söta Parisa <3

<3

Efter festen, någonstans i london :P

Asså vilka minnen säger jag bara, det var så himla roligt. Vill tillbaks :(

/Setareh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0