Misstänksam på folk, bra eller dåligt ?

Är det bara jag som har svårt att lita på folk ?
Jag har väldigt svårt att lita på folk jag är typ överdrivet misstänksam. Jag vet inte hur jag ska förklara men ni har väll sätt filmer där typ personens "bästa vän" / "pojkvän" bara lurar person för att tjäna något på det eller något. Asså jag vet inte hur jag ska förklara men jag hoppas att ni fattar. Det kan bero på att liknande saker har hänt mig och folk som är mig nära och att jag tittar väldigt mycket på film :P . Asså typ för ett år sen började en kille säga att han gillar mig och sånt han frågade chans och skit men jag fick reda på att allt var lögn, men det här var inte ens värsta saken. Det har hänt andra mycket mycket mycket värre och hämskare saker som de rämsta har gjort en. Och jag menar verkligen hämska saker. Jag vet att det inte är bra att vara misstänksam på folk men det händer ju automatisk efter alla filmer och allt man får uppleva. Nu ska ni inte tro att jag är misstänksam på alla men asså nu för tiden vet man inte vem som talar saning vem som inte gör det, vem som är äkta vem som inte osv. Det är både bra och dåligt att vara missänksam. Det är bra för att du är man försiktig och råkar mindre illa ut men det är också dåligt att vara misstänksam eftersom haha orkar inte berätta vf :P men aja ska dra nu, puss på er <3

/Setareh

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

tråkigt att inte kunna lita på vissa :(

2010-12-19 @ 14:22:26
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0