litteraturpristagaren Mario Vargas Llosas

Tjena bloggen !

Asså det känns som om jag inte har bloggat i åratal...och det har jag inte heller gjort :P . Jag hade till och med glömt att jag har en blogg. Men kom på det när jag såg att Tanja besökte vår blogg i Datasalen idag :P .

Jag kommer fan dö pågrund av allt plugg ! Asså vi har eng prov imon, so prov på fredag, teknik redovisning när som helst, no prov snart och hundra andra saker . Det är så jävla jobbigt att ha 6 prov på bara 2 veckor ! Och det som är värst är att alltid när jag kommer hem från skolan runt 16-17så är jag helt död jag, jag menar verkligen helt död. Och då sover jag i typ 2-3 timmar och när jag vaknar så är klockan runt 19-20 . Och vi säger att jag äter, är vid datan och sånt i 1 timme, klockan blir runt 21. Och klockan 21 så ska jag börja plugga :/ Hur tror ni det går (om jag inte har lust att plugga:P ) ?? Inte bra, säger jag bara !! Men om det är ett ämne jag gillar som t.e.x svenska så kan jag sitta och göra läxan eller vad det nu är tills klockan 01 också.

Imorgon så ska klassen få träffa litteraturpristagaren Mario Vargas Llosas i Rinkeby bibliotek . Och vissa ifrån klassen och rinkeby skolan ska också berätta lite om nobel och sånt för honom och publiken så det ska bli roligt :D .

Men ska dra och plugga .
Adios <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0