vatten pipa

Kom hem för ca 1 timme sen. Jag var i Kista med Ismahan och Asena. Vi gick lite runt i affärer för att hitta något fint till Asena. Asså hon provade mint 40 olika plagg . Vi satt och gav stackars Ismahan order, hämta en sån och en sån bla bla bla . Sen så gick vi till max och åt där. Asså Ismahan du kan gifta dig med en lyxmilkshake säger jag bara.
Vi snackade också en massa skit om folk, nej jag skämtar bara. Men det var roligt i alla fall.

Nu så ska jag sitta ensam hemma och vänta tills Sara och de ska komma hem till mig. Måste också påmina henne att hämta vatten pipa. Och ni som tror att vi ska passa på och röka nu när vi är ensama hemma har fel. Min mamma vet att jag röker då och då, alltså vatten pipa. Men vi kommer att ha det roligt, hoppas jag i alla fall.

Imorgon är det avslutning och jag kommer få mina första betyg, spännande :D .

/Setareh

Kommentarer
Postat av: I

Var gärna med i min tävling om en Fruit Smoothie ansiktsmask: http://dayofme.devote.se/blogs/7183678/lucka-19---taevling.htm



vem vill inte vara fräsch nu i jul? ;)

2010-12-20 @ 19:09:53
URL: http://www.dayofme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0