Berättelsen om Lisa & D <3 Del 2

Hej på er mina kära bloggläsare, jag har det stressigt just nu för jag har gäster och jag är inte klar med allt. Bakade precis klart min kladdkaka. Hoppas den blir god men men, jag lovade att fortsätta med berättelsen så här kommer fortsättningen ( Om ni undrar varför jag inte gör stycke indelning så är det min data som är knasig :P )
Och där stod han. Lisa var överlycklig. Hon hatade skolan men D gjorde så att hon längta efter varje lektion. Lisa hade fått nya kompisar och hennes liv var perfekt. Lisa berätta hennes hemlighet till hennes tjej kompisar och det gick inte ens 2 dar och lisas tjej kompisar berätta till D att Lisa var förälskad i honom. Han log och drog Lisa till sin famn och reta henne lite :P Men dagar gick och D höll på med Lisa mer och mer och han fick Lisa och tro att han oxå gilla henne. Han ringde henne och smsade henne hela tiden. Under sommaren var dom ute varje dag. Han kolla på henne med en blick som fick henne och inse att han var hennes liv. Att det var han som fick henne och leva, att det var han som fick henne och andas. Han frågade Lisa 6 gånger om hon ville bli tsm med honom. Lisa tänkte inom sig : Kan livet vara bättre än så här ??. Men Lisa sa nej, för någonting inom henne sa att han drev med henne. Efter några dar sa han att lisa och D aldrig kommer bli ett. Varje fredagar satt Lisa, D och Lisas tjej kompisar och snacka om varför D inte vill vara tsm med Lisa.
Lisa sa: Varför frågade du chans 6 gånger då??
D sa : Jag drev bara med dig.
Lisas Liv var nu ett helvete......... Fortsättning följer
Måste gå och ta hand om gästerna. Ska kolla om jag kan blogga lite senare men annars bloggar jag imon ;)
Lots of love // Sara <3 <3

Kommentarer
Postat av: Fatou

Hur kan tjejkompisar göra något sånt? OUCH :O<33

2010-07-06 @ 00:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0