Berättelsen om Lisa och D <33 Del 3

Heej, !!!

Jag har en mycket bra nyhet, JAG KOM IN I SAMGYMNASIET !! Jag var rädd för jag hade inte fått brev eller nåt men sen såg jag ett brev under brevinkastet och DÄR var den goda nyheten =) Är sååå gladddd =)

Aja nu ska jag  förtsätta med berättelsen får hoppas på att det är den sista delen :P

Lisa visste inte vad hon skulle göra. Hon tänkte på D varje dag. Hon tänkte på dagarna då dom smsade med varandra, dagarna dom prata med varandra via telefon, dagarna dom var ute hela tiden. Var allt det där bara ett spel.

D: Jag vill ha en tjej som är syrian och kristen.

Lisa: Men du var ju på G med en tjej som var muslim och arab ??

D: Men jag testade bara henne.

Lisa tänkte inom sig ( så som du testa mig, ?? ). Hon mådde dåligt hela tiden men varje gång hon var med honom så var hon glad. Hennes hjärta var hel. Han höll på med henne hela tiden och han slutade aldrig med det. Varje gång han var med en annan tjej så kolla han på Lisa och log. Lisa visste att han ville göra henne avundsjuk. Han ville krossa hennes hjärta och han lyckades med det. Varje gång Lisa snackade om en kille hon träffat eller en kille hon gilla så sa

D: Han är ingen bra snubbe.

Lisa trodde han sa så för att han ville att Lisa skulle vara hans. Så hon sa nej till alla killar som ville komma in i hennes liv. Hon lät ingen komma in i hennes liv bara D. Det blev ingenting mellan dom tills dom slutade skolan helt. Och Lisa var förkrossad =( THE END

Jag ska avslöja en sak..... Lisa var JAG. Allt detta handlade om mig och en kille jjag är förälskad i.
Meningen med att jag skrev alla dom här delarna var att:

Det är många som har blivit förkrossade, det är många som har det svårt som jag. Och jag förstår er. Men TÄNK på dom som älskar er dom som vill komma in i ditt liv. Försök glömma honom.

Jag tänkte hela tiden inom mig: Varför vill han inte ha mig, är jag ful ?
Många tjejer som blivit krossade tänker säkert samma sak.
Men NEJ det är du inte. DU är snygg, snäll, och bäst. Det är han som förlorar en underbar person som mig/oss. Om du skulle vara ful skulle då flera killar älska dig då ??

Många har frågat mig men jag har tackat nej. Jag älskar honom fortfarande och jag måste glömma honom.
Jag hade tappat hoppet, men Setare <33 och Dede gjorde så att jag fick hoppet tillbaka.

Ni kan få mycket hjälp av http://dedeprivat.blogg.se/ ( Tack Dede för din hjälp, fortsätt med det du gör )

Jaa nu fick ni veta för mkt :P , men men setare åker bort imon. Hon ska åka till Iran och jag vet inte vad jag ska göra utan henne ='( Kommer sakna dig FÖR mkt <3 <3 Hoppas du har roligt där.
Nu ska jag dra och äta :D

// Sara. <3


Kommentarer
Postat av: Josefin

Väldigt fint skrivet!

Sv; Tack :)

2010-07-02 @ 23:24:05
URL: http://josefinadolfssons.blogg.se/
Postat av: RIHAM

Modigt att du kan skriva om sånt som har hänt dig!



Kolla gärna min blogg..

2010-07-03 @ 13:35:44
URL: http://munkmuffinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0