GRILLFEST---> VATTENKRIG---> PARTY XD

Här kommer fler bilder :D

En härlig dag med Tjejerna :D <3


 Grill xD

 Såhär såg det ut :D


 Oumies grill :D

 Oumie, <3

 Oumie, <3

 Maten :D

 Här satt vi, =)

 Alla kriga , hahaha

 Här tänder Oumie grillen

 Suma, <3

 Suma tänder eld. :D

 FIRE, !!


 XD

 Foood :D MMMM

 Efter ett tag körde vi vatten krig :D

 Och såhär såg vi ut efter vattenkrig. Jag ser ut som en Mongo. Men men ...

 Här står vi alla och värmer våra händer.

 Hahahah suma la i för mkt tändvätska, <3 

Det här var den bästa dagen jag haft i sommar :P Grillfest----> Vattenkrig----> Party.
Vi hade Party i 7 timmar. Vi var helt slut så vi gick hem klockan 12 och jag värmde mig och åt nått ( såklart :P) Sen la jag mig :D
Kommer inte glömma den här kvällen nånsin. Tack tjejer för en underbar dag <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0