Min dag i bilder

Här kommer bilder från min dag med Fatou, mama, Oumie, Suma och Yaikah =)



 Idag såg jag ut såhär, =)

 =)

 Här var vi,

 Fatou, <3

 Här fastna fatous fot :P Hahahah <3

 Mama, !! <3 <3 Fatous lilla syster <3

 Såhär söta dom är, <3 <3 Syskonkärlek =)

 Så sööööt och skit smart oxå <3 <3

 Hahaha så gullig, hon har sin hello kitty docka med sig överallt <3 <3 Älskar när ungar har en favorit nalle. Sååå göllligt =)

 Mamas hello kitty docka <3


 Vackra oumie <3 <3 Hon måste bli modell !!

 Såhääär snygg <3 <3 Katt

 Hahaha Yaikah med mamas hello kitty <3

 Gamian power <3

 Gamian ligan <3 Hahaha

 Här sitter suma fast hahahah <3

 Opps, !! Här kommer vakterna

 Hahaha dom var ett par sköna vakter kan jag säga =) <3

 Hahahaha, =) Dom e faaast på riktigt nu!! Hahah

 Såhär ser det ut nu :P

 Inte så vacker som förra men ändå lite vackert :P

Lots of love// Sara. <3



Kommentarer
Postat av: ebbah

nu börjar din blogg bli roligare med mkt bilder;)

2010-07-08 @ 13:49:01
Postat av: Fatou

Gamian hahahaha det passar faktiskt <3

2010-07-08 @ 15:27:38
Postat av: Sara

HAHAHAHAHAHAHHAHA OJJ :p



Menar Gambian power och Gambian Ligan ;P Hahahha tabbe

2010-07-08 @ 20:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0