Min dag i bilder och ett meddelande till min andra halva <3

OMG SEEEETARE OM DU LÄSER DETTA SÅ SAAAKNAR JAG DIG VERKLIGEN MIN STÄRNA.
ALLT ÄR SÅ TORRT UTAN DIG MIN ANDRA HALVA. ÄLSKAR DIG OCH FORTSÄTT BLOGGA SÅ ATT JAG VET ATT DU MÅR BRA. OCH GE MIG DIT NR TILL IRAN SÅ JAG KAN SMSA DIG.

Jag har verkligen mått dåligt och du är där :'( Jag har ingen o prata med längre. Kom hem snart saknar dig. Fan jag vet inte vad jag ska göra under den tiden du är borta =(

Här kommer bilder från min dag med Fatou, ahmed och en halv dag med treska <3 


 Här väntar vi på Ahmed, 

 Efter 1 timme dyker han upp -.- 

 Sen drar han oss ner till en tråkig park fullt med skrikande och kaxiga ungar. 

 Här är en kaxig unge som drog treskas hår och tog ahmeds keps. HAHAHAH ?? :p

 Treska =) 

 Fatou, <3

 Kääätt twini <3

 Älskar när killar sitter sådär, så sexigt ;) 

 Hahhaha han ville inte att vi skulle ta bild på honom men det gjorde jag endå, såhär snygg. Blev han inte HOT ;)

 Random snubbe :P

Sedan gick vi alla hem och jag gick på promenad med lillsyrran och Daniel <3 <3 Bebooo

 Jag och Daniel, <3

 Sååå söööt <3

 <3

 =)

 Hahaha, <3

 Puss på kinden, <3

 AGODJIBODJI, <3

Aja imon fyller min bror år så jag kanske inte kommer blogga imon men dagen efter så kommer det massvis med bilder ;)

Grattis min älskade bror, hoppas du får en underbar dag och fortsättning=)

Nån gång i livet når man en punkt när kriserna kommer och allting känns tung,
Då är det skönt med någon som lyssnar och kommer med råd istället för tystnad,
En hjälpande hand en tröstens stämma, en bror är det bästa som man kan ha hemma. !!

Jag älskar dig mer än allt och du har alltid vart där för mig, tack för att du finns.
 MITT ALLT 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0