Min mobil har fott virus :(

Tjena bloggen!

Kom for ungefer en halvtime sen till min kusins kontor. Sitter her och chillar framfor datan med facebook. Idag ska jag och min kusin ut och ata,sen so ska vi hem till honom och der kommer vi festa :)!

Asso jag vet verkligen inte vad jag ska sega...juste min mobil har fott virus :(!! De flesta Kamran Hooman lotarna har gott bort,alla bilder forutom fyra fula,mina flesta videor men som tur har Kamran Hooman videorna inte gott bort,och ner man tar bild so gor de bort osv!!! Och gissa varfor min mobil fick virus for en jevla fucking song!!!!!!!!!!!! Datan hade virus och so fick min mobil ockso det!! Men ska go och ge min mobil och se om de kan fixa den. Men ska dra nu,hejdo!!


/Setare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0