Riham =)

Tjabba tjena hallå, =)

Fick precis veta vem som kommentera inlägget " Frågor till er " :

Postat av: Riham

Jag tycker er blogg är kul och rolig!
Det dåliga är att ni inte tar ut bilder från dagen.
För att förbättra bloggen kan ni lägga ut fler bilder.
Jag vill veta om er familj,ursprung traditioner mm.
Kärlek såklart!

Och fortsätt att skriva berättelserna om Lisa

Hahah, Tack riham <3 <3 Jag ska försöka lägga upp fler bilder från dagen, men jag har bara varit hemma i 3 dar och gjort ingenting men jag ska nog ändra på det snart =) Och tack att du gillar berättelserna, berättelserna kommer förtsätta så snart så. Men först ville jag ta upp det känsliga ämnet. Men den kommer upp lite senare hoppas jag. När jag är redo =)

Besök gärna Rihams blogg http://munkmuffinsen.blogg.se/ . <3 <3

Dagens outfit:



// Sara. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0