Setare

Hej hej,

Förlåt för att jag inte bloggat så mkt men jag har det inte så bra hemma. Och jag orkar inte blogga då :P

Fan Setare jag önksa du var här just nu, jag saknar dig och jag behöver dig :(
Har fett tråkigt utan dig här. Och dina lampor e släckta hela tiden, jag saknar tiderna då du och sanna hela tiden tjafsa om onödiga saker. Jag har alltid haft dig vid min sida när allt var upp och ner här, men nu är du inte här och jag har det verkligen svårt utan dig :'(.

Du har inte heller haft det så bra, så det är bra att du rest bort och har roligt. Det behöver du. Jag älskar dig verkligen min stjärna. Och saknar dig fööööör mkt. Hoppas du har roligt i Iran och vi ses snart



// Sara. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0