Tiden bara rullar, !!

Hej hej bloggen,

Här sitter jag och gör ingenting, jag och sara har verkligen vänd på dygnet. Jag kan inte sova. Men jag vill. Jag e för smal och jag vill bli lite tjockare. HAHAHA. Jag har vägt 45 i 3 år nu. Snart 4. Jag vill få lite fett på kinderna o magen kanske. Fan va jobbigt o va smal. :P Aja

Fyfasiken va tiden går snabbt. Det känns som om jag var liten i går och gick runt i blöja. Jag ska börja gymnasiet snart och tro mig dom här tre åren kommer flyga iväg bara du blinkar. Jag var en bebis med värsta dockorna på sängen för några år sen. Snart kommer jag ta studenten och allt. Okej det är 3 år kvar men endå. Tiden går asss snabbt.

 Det känns som om jag var så här liten igår. Satt och lekte med mina dockor. Och helt plötsligt ser jag ut så här:



Jaa som sagt tiden går verkligen snabbt. Jag önska jag kunde åka tbx i tiden o bli en unge igen med blöja. Och sen vill jag ändra saker oting jag ångrar mig. Men jag längtar tills jag börjar gymnasiet. Och studenten . Gud va roligt det kommer bli. Ny skola, Nya killar( hahaha nä bara driver ) Jag har inte tid med killar. Blev grovt sårad en gång och jag vill inte bli det igen. Så jag avstår nog :P

Aja Jag säger att jag längtar till gymnasiet o allt . Men sen efter några veckor kommer det stå i bloggen:

Faan jag orkar inte mer. Jag önska jag kunde åka tbx i tiden och äta nån medicin så att man aldrig blir stor. HAHAHAHA så kommer det se ut efter några veckor. Men men ...

Nu ska jag gå och äta sen sova
Seee yaaa <3
// Sara. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0