Arash födelsedag :D

Här kommer massvis med bilder ;) Ganska sena bilder men aa. Bättre än inget alls :D Thihihi

 Brorsans tårta :) Den var assss goooood

 Mitt allt ! <33

 =)

 Jag och brorsaaan ;)
 Syskonen, <3 Lite knasig bild men aa

 Hahaha sannas halva ansikte är bortklippt :P ( sååå ful jag ser uttt !!)

 Vi krigade för att få glass på hans näsa. Jag klara av det när han höll på och göra sig redo för den här bilden ;)

 Hahahaha, arash knäppa kompis :D

 Hahahah, alla ba kollar åt ett håll :P

 MMM tårtaaa, !! Jag vill ha meer :(

 Lillsyrran <3

 Lillsyrran och Hewa <3

 Hewaaaa, :D

 Grabbarna =)

 Min underbara kusin, Marzie <3

 Födelsedags barnet och vår lilla kusin :D

Jaa, här vart det bilder från Min brors födelsedag. Som var för 2 veckor sen:P Hahahh, men jag har inte haft orken och blogga men jag ska försöka skärpa mig.

Aja nu ska jag gå och äte nått gott. Är hur hungrig som helst !!

// Sara. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0