Frågor till er =) <3

Hejsan bloggen,

Det här kommer vara en kort inlägg. Jag sitter här framför datan. Jag vakna klockan 6 på eftermiddag och jag har sååååååå tråkigt just nu så jag tänkte ställa några frågor till er :

1. Vad tycker ni om bloggen ??

2. Vad är dåligt / bra med vår blogg ??

3. Vad ska Jag / Setare göra för att förbättra bloggen ??

4. Vad vill ni veta om oss ??

5. Vilket ämne är ni intresserade över som vi kan ta upp ?? ( våld, kärlek, frihet m.m )

Hoppas på att ni svarar på dessa frågor , skriv gärna ert namn och när ni är född.
Den som kommer upp med bästa förslag kommer jag ta upp i vår blogg. =)
BTW: Setare har åkt till Iran så hon kommer inte blogga på ett tag, hon kommer vara där i 40 dar ( 40 dagar är för mkt, men hoppas hon har roligt <3 <3 )
Adios amigos // Sara. <3

Jag & Du livet ut, !! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker er blogg är kul och rolig!

Det dåliga är att ni inte tar ut bilder från dagen.

För att förbättra bloggen kan ni lägga ut fler bilder.

Jag vill veta om er familj,ursprung traditioner mm.

Kärlek såklart!



Och fortsätt att skriva berättelserna om Lisa

2010-07-04 @ 09:59:06
Postat av: D.Dede

Tack så mycke gumz! =D I will never stop!



Kärlek

/ - D.

2010-07-04 @ 12:42:07
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0