Iran

Tjena bloggen!

Har verldens damp just nu!! Jag kan inte logga in i facebook fron den her datan i Iran eftersom de har stengt facebook sidan av nogon konstig anledning her i Iran...! Men det finns en program som heter filter tjekan och om man har den so kan man logga in. Imon so ska jag sega till min kusse att hon ska ta mig till hennes kusin for att logga in derifron.

I de her fyra dagarna i Iran har jag inte gjort so mycket forutom att jag har blivit bjuden hem till nogra,shoppat,treffat min kussins flickvens hund(omg hon e skit sot med hennes tjol)osv.

Jag saknar Sara,sanna,Elisabeth,Dandi min hund och massa andra och sjelva sverige skit skit skit skit mycket OMG!!
Men jag har det ockso bra har med mostrar,kussiner osv. Men shit vad jag saknar kompisar,min elskiling,Dandi,sverige,facebook osv. Men vad ska jag gora? Det var jag som tjatade po min mamma att jag ville oka till Iran och jag har det roligt her men jag saknar  alla skit mycket <333!!

Men ska dra och duscha nu,hejdo <333!!!

/Setare


Kommentarer
Postat av: Saara

SETARE <3 OMG OOO MMM GGG

´JAG SAKNAR DIG, :'( OCH JAG ÄLSKAAAR DIG MIN STJÄRNA <333

2010-07-09 @ 00:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0