04:44

Hej hej,
Här sitter jag och bloggar , Klockan är 04:46 och jag kan inte somna som vanligt :P Jag sitter här och äter chips och dricker kaffe istället för att sova :P Jaa, jag är hjärndööd jag vet :P
Idag så åker Setare iväg till Karlstad med Eli, :( Och hon lämnar mig här ensam ( BUHUUU ) Nää jag bara skoja <33
Jag kommer sakna dig grovt mkt min älskling, hoppas du har roligt och skönt för det behöver du <33 Och tänk inte för mkt det är inte bra för dig =)
Älskar dig min stjärna
Kom hem snart =) <333
Aja nu ska jag fortsätta och mysa med min film :D
// Sara .
Vinnaren av Talang 2011 är .... Setare och Sara <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jävla iranier:) <3

2010-06-18 @ 15:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0