Balen imon !!!!! :D

Hej hej, förlåt för en usel uppdatering men jag har vart i grönan i onsdag och torsdag och sen var jag på en studentfest. Jag har inte vart hemma på 4 dar, därför har jag inte kunnat blogga. Och just nu har jag världens stress inför balen/festen som är imon. Jag har min klänning och mina skor, men jag vet inte hur jag ska fixa håret. Oumie sa ju att hon skulle locka mitt hår men jag ville göra förlängning men tror inte nån kan göra det nu. Men jag hoppas allt går bra imon.
Är det min data som är cp eller?? Varje gång jag försöker besöka min andra blogg så kommer Startsidan- Aller media fram istället-.-
Men men, jag ska försöka vara lite mer aktiv från och med idag. Ska försöka blogga imon om jag hinner, för det är ju stora dagen imon :D
Adios amigos // Sara <3333
<333

Kommentarer
Postat av: moa:)

hej sara, hoppas att du fick en bra dag inför balen, men vad smakar vatten pipa hehe?? och e det som att röka:) moa

2010-06-07 @ 14:35:23
Postat av: Sara

Hahah, moa det smakar inget, elr joo kanske det beror ju på vilken smak du har. Men det är inte samma sak som att röka :D

2010-06-08 @ 19:01:15
Postat av: moa:)

okej då vet jag, tack!

2010-06-08 @ 22:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0