It's a sunny daay =)

Nämen tjena bloggen,

Jag har inte orkat blogga för allt har vart upp & ner här hemma av några privata anledningar. Men nu när jag inte kan sova som vanligt så tänkte jag passa på att blogga. :D :D

Jaa jag har inte så mkt o säga , :P Hahaha. Jag längtar iaf tills den 30 juni då jag och setare ska till biopremiären ECLIPSE <3 <3 Kommer bli assss roligt. Kommer ta massvis med bilder och då kommer vi lägga upp dom i bloggen,  hoppas jag :P

Jag ska dra och kolla på film nu så vi ses snart ( kanske om ett par veckor :P )

Här kommer några bilder, =D


Tider <33
Knassig bild, :P
Dom tre musketörerna, <3
Skolavslutningen, :( ( Gråtfärdig)
Uppsala, <3 <3 
Såhär såg jag ut för ett år sen, gud va mkt man förändras bara på 1 år, :P
Saknar, :(
Jag & Setare <33
Mattelektionen, <33
Biblan, ser ut som två Busniess
womans <33 =)

// Sara . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0