Människans bästa vän!

Tjena!

Sitter hemma och gosar med min hund Dandi♥! Han är bara så jävla gullig. Hunden är faktisk människan bästa vän.Den sviker aldrig dig,krossar aldrig din hjärta osv. Men vi människor kan svika varandra,vara elaka osv. I en intervju med min idol frågade de honom vilken djur han var mest rädd från och då sa han människan(om vi nu räknas som djur) för att djur har aldrig skadat honom,svikit honom,krossat hans hjärta osv men människor har det. Och där håller jag med honom. Och andra sidan kanske vi säger att hunden är människans bästa vän eftersom vi kan bestämma över de. När vi säger kom så kommer den,när vi säger sitt så sitter den,när vi säger gå så går den osv de klart hunden blir din bästa vän då. Vad än man säger gör den osv.Så vi kanske tycker att hunden är människans bästa vän för att vi e själviska. Men aja jag älskar hundar och tycker att de är människan bästa vän♥!!


/Setare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0