Skolavslutning :'(

Hej hej, förlåt för en riktig dålig uppdatering men jag har haft fullt upp ni vet varför:P Asså balen var helt sjukt. Det vär jävligt roligt önska jag kunde ta tbx tiden!! GUUUD, jag vill verkligen tillbaka. Vi tjejerna var så sexiga:P hahahah. Vi alla hade flippat ur totalt. Tills några idioter kom och förstörde allt. De slängde in stenar i skolan och förstörde vår fest. Men balen var den bästa dagen i mitt liv <3333
Och imon är det den sämsta dagen i mitt liv :( Det är skolavslutning imon. JAG VILL INTE LÄMNA KLASSEN!!! Klassen är en del av mig känns det som. 3 år tillsammans är verkligen inte lite. Jag kommer sakna dom som faan. Jag, abir och fatou satt och grät och tänkte på mount everest. (VÅRT BERG) Guuud det rinner tårar nu när jag skriver.
Måste dra innan det rinner floder
Så här såg jag ut igår :D
// Sara <333

Kommentarer
Postat av: Tanja

omg va fiiiin du va lilla sara:):)

2010-06-08 @ 21:13:36
Postat av: Josefin

Tråkigt att några kom och förstörde! Snygg klänning btw :)

Sv; Tack detsamma!

2010-06-09 @ 17:19:55
URL: http://josefinadolfssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0