Svenskar & Invandrare

Hejsan kära bloggläsare,
Jag vill ta upp en sak jag läste i www.anagina.blogg.se  ( Ursäkta för dom grova orden som kommer )
Skäms säger jag bara. Detta har en tjej skrivit efter anaginas videoblogg:
Postat av: 
EMMA; DU ÄR EN FET JÄVLA HORA SOM KAN GÅ Å GRÄVA NER DIG NAKEN I EN SKOG. DU BLIR ALDRIG AV MED OSS SÅ GÅ Å KNULLA ISTÄLLET HAHAHAHAH Å JUSSTE JA SKET NYSS DRA DIN TUNGA LÄNGS MIN RÖV

JÄVLA ÄCKLIGA RASIST ÄCKEL, NI BLATTAR ÄR DEM STÖRSTA RASISTERNA ER JÄVLA SVIN , SÄGER VI TILL ER ATT NI SKA GÅ OCH DÖ?

SERIÖST NI ÄR FÖRJÄÄÄÄÄVLA ÄCKLIGA OCH VI VILL INTE HA NGT JÄVLA ÄCKLIGA MUSLIM SKIT I DETTA LAND FATTA JÄVLA ÄCKEL, ASSÅ NI ÄR SÅ FUCKING ÄCKLIGA ATT MAN SPYR PÅ ER, SÄGER ATT SVENSKAR ÄR RASISTER HAHAHAHAHAHA VAFAN ÄR NI? VI ÄR I SVERIGE OCH NI KALLAR TJEJÉR FÖR SVENNE HOROR? JÄVLA ÄCKLIGA SKABB 

VI I SVERIGE HAR KÄMPAT I FLERA JÄVLA ÅR FÖR ATT FÅ MAN OCH KVINNA SÅ LIKGILTIGA SOM MÖJLIGT TROR NI VI VILL HA NÅGON ÄCKLIG KVINNOFÖRNEDRANDE RELIGON HÄR? HAHAHA GLÖM DET STICK HEM DÅ ERA ÄCKEL
Den här tjejen gjorde mig riktigt arg. Fan är det med henne, ?? Hon säger att vi invandrare är rasistiska, kolla vad hon själv säger om oss. Okej, jag ska vara ärlig det finns sjukt många invandrare som är rasistiska mot svenskar och sjukt många som är helt underbara mot svenskar, detsamma med er svenskar. Asså bara man ser någon säga något dumt om svenskar så tar ganska många ( inte ALLA ) svenskar illa upp och tror att alla invandrare är som den som snackar skit om svenskar. Och det är riktigt dåligt. Nu när jag skriver detta kommer nog många svenskar tro att jag är rasist men vi invandrare är exakt samma sak. Och har du något emot oss Muslimer, ?? Vi muslimer bor HÄR i Sverige och ni kommer inte få bort oss härifrån heller. Jag säger inte att alla svenskar är rasistiska men Emma här verkar ju vara det, och det är ju hennes åsikter men jag tycker att hon borde hålla det för sig själv. och vi muslimer är STOLTA muslimer. Och  hon säger att Sverige kämpat för att få man och kvinna likgiltighet, men ändå så har män fortfarande högre makt, högre lön än oss kvinnor. Tyvärr finns det vissa som kallar er tjejer för hora, MEN det är inte alla så du ska inte trycka ner alla invandrare i det. Det är sjukt många som kollat snett på mig och kallat mig för dumma saker ska jag gå och trycka ner alla svenskar eller, ?? Nej.
Svensk eller Invandrare, Kristen eller muslim vi är alla människor det finns inget en svensk har och inte muslim. Samma med Svensk och invandrare. Vi Invandrare kanske har det svårare i det här samhället, många skyller på svenskarna men det ska inte jag göra. Jag är en invandrare och jag är en STOLT en också. Men sluta hata varandra. Det leder ingenstans kan jag säga.
Anagina, du är en grymt bra bloggare, du är både rolig och skön. Fortsätt med det du gör. Du är en förebild för många och mig. <33
Keep going girl, !!
// Sara . <3

Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Glad midsommar! :D Hoppas du får en kanonbra dag! :)

2010-06-25 @ 14:12:10
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0