Tröökigt

Hej hej, alla bloggläsare. Förlåt för en usel uppdatering, jag har verkligen inte orkat. Har bara suttit hemma och deppat och saknat klassen. Gud va jobbigt det är. Det känns TOMT utan min underbara klass. Faaan va mkt vi grät i skolavslutningen. Och det värsta var att Dani grät HAHAH. Så söööt att han grät. Jag blev faktiskt ganska chockad :P Kommer verkligen sakna alla dagar med klass 9b. Speciellt dagarna då jag och D alltid tjafsade Hahaha. Vi var riktiga fiender -.- Och min GÄRIS. Jag älskar er verkligen mina söta tjejer ni kommer alltid finnas i mitt hjärta <33
Saknar er redan :(
// Sara
Bästa klassen, 9B I MITT HJÄRTA <333
Abir <333
Fatou <333 " My twin "
Oumie <333
Sara K <333
Sheida <333
Två bilder på mina Favoriter:
Nikos Bambi <333
Daniel <333
Kommer älska er in & ut mina tjejer/killar <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0