Trött, !!!

Hej på er kära bloggläsare, Fyfaan va tråkigt jag har, och vädret gör inte saken bättre heller.
Jag har suttit och kollat på filmer och gjort allt man ska göra på eftermiddagen men jag har gjort det på kvällen -.- Jag har vänt på dygnet. men jag ska nog vänta tills klockan 22:00 sen ska jag hoppa i sängen :D Just nu kommer jag inte ens somna vare sig jag vill eller inte för det är för ljust -.-
Jag kan ju sova i toaletten där är det ju mörkt, men vilken människa gör det liksom, ??
Min mage skriker efter mat så jag ska nog äta mat nu.
Sharrå, ses snart igen. Btw Setare åker idag :(
P.S.: Ha det så roligt Setare,  <333
// Sara .

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

jotack ;) vad gör du denna söndag babe?

2010-06-13 @ 14:00:04
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Hanna

Sv; Umm, Bill kanske ;P

Varför?

2010-06-13 @ 14:15:29
URL: http://moshikitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0