Berättelsen om Lisa & D <3 Del 1

Hejsan svejsan bloggen <3 <3

Har inte bloggat så mycket och jag ska vara ärlig, jag har inte orkat :P Sry :)

Det är mycket som går runt om kärlek. Kärlek hit , kärlek dit. Många tjejer/kvinnor har blivit förkrossade och lämnade. Det är verkligen synd. Så jag ville berätta om något jag tänkt berätta på länge, såå här kommer den =)

Jag känner en tjej som är förälskad i en kille som hon har känt i 3 år. Hon har vart kär i honom sen första året hon träffa honom i skolan, och dom kom in i samma klass. Dom två blev kompisar. Killen börjar med D och tjejen är anonym men vi kallar henne för lisa :P. Killen var kär i en tjej och han ville att lisa skulle hjälpa honom med att fixa tjejens nr till honom. Lisa sa att hon kan försöka så dom satt vid ett bord och han berättade om hur tjejen var och hur snygg/snäll hon var. Men då insåg Lisa att hon kände något för honom. Hans röst, leende och ögon fick henne att inse att han var speciell. Han var UNIK. Lisa fick varje dag höra/se honom prata eller kolla om/på henne. Hon tänkte varje dag inom sig: " Jag har ingen chans, jag kommer ALDRIG få honom ". En dag fick Lisa tag på tjejens nummer men Lisa ville inte ge ut den till D för att då skulle hon förlora D. Men ändå så ville hon inte att D skulle behöva vänta på tjejen han älskar. Hon ville se honom lycklig. Så hon gav nr till D.


Lisa trodde hela tiden att D hade glömt Lisa men det hade han inte gjort. Det blev inget mellan D och tjejejn för hon gillade inte honom. Lisa blev överlycklig men efter ett tag så blev hon sårad för att hon såg att D inte var så glad som lisa var, men efter ett tag var han med lisa och han höll på med henne hela tiden och hon trodde att han oxå gillade henne för han höll bara på med lisa på ett sätt och med andra tjejerna ett annat sätt.. Men dagar/veckor gick och dom sluta skolan. Lisa drömde om D varje natt och hon gick ut varje dag för att bara kunna se honom en sekund för att hennes hjärta skulle bli hel. Men dagar/veckor gick och hon träffa aldrig honom. Hon åkte till Iran och kom tillbaka. Och då börja skolan igen. Och där stog han...... Fortsättning följer =)

Lots of love // Sara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0