Läs detta om du inte vet vad Hora är !!!

Nämen tjena bloggen,
Förlåt för en dålig uppdatering men jag har haft fullt upp. Har en uppsats jag måste skriva tills imon. Och prov dagen efter-.- Trodde allt det där med stress och plugg var slut men NEJ. Lärarna vill verkligen att vi ska lida!!
Jag vill veta hur ni tänker när ni hör ordet " Hora "??
Många säger att när en tjej är med flera olika killar är hon en hora, MEN när en kille är med flera olika tjejer är han så jävla cool. Men vafaan äre med er?? Om en kille kommer till skolan och säger " Hej grabbar, vet ni vad jag gjorde under helgen?? Jag var med 3 tjejer vid 3 olika tillfällen och ni kan gissa vad som hände ;) "  Så är han så jävla cool. Men om en tjej skulle säga så är hon en hora? Asså ska killar få ligga med hur många tjejer han vill och inte tjejer eller??? Faan vad det är orättvist !!!
Många säger att det är kvinnor som ligger med män bara för att dom är desperata men det är inte så. Många av dem är prostituerade och behöver pengarna för att försörja sig själv eller sin familj ( om dom har ). Ni kanske tänker hon kan göra något annat. Men säg mig då om man kommer från ett helt annat land utan pengar, utan utbildning, hur faan ska hon försörja sig??
En kvinna är ingen HORA om hon ligger med flera olika män, men en man är en cool man om han ligger med flera olika tjejer. Men vet ni vad en sån man är en MANSHORA om en kvinna blir kallad för Hora om hon gör det.
// Sara
Vad tycker ni om den här filmen?? Är hon en Hora??
Det tycker jag definitivt inte!! Jävla idioter ( i filmen :P )
Nu ska jag dra och skriva min uppsats :( Förlåt för så många svordomar :P
// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0