Linser :D

Tjena bloggen, förlåt för en jävligt dålig uppdatering, men har verkligen inte pallat.

Skolavslutningen gick bra men kommer verkligen sakna klassen eller gör det redan,HAHA.

Vet ni vad jag gjorde idag??? Jag och Eli köpte linser :D! Först så köpte Eli och hon i affären hjälpte till med att stoppa in de eller vad man ska säga,så jag passade på att köpa nu när någon kunde hjälpa mig :D! Jag tycker att man märker att det är linser men folk säger att man inte märker. Men i alla fall, passar mig skit bra även om man märker haha. Det dåliga är att det bara är en dags linser jag köpte :( så kan inte ha de imon. Men funderar på att köpa månads linser :D!

På söndag så ska jag och Eli åka till Karlstad :D och kommer tillbaks på lördag den 19. Där så ska vi åka runt med cyklar och shoppa HAHA,titta på film på kvällarna,träffa Elis bästis Ebru, åka till polisen och skjuta, kanske åka till sunne vattenland,hoppa på lars studsmatta HAHAHA skämta bara men ska göra massa roliga saker. Och juste det viktiga ska sola som i helvete...HAHA!!! Och när jag kommer tillbaks så ska jag passa på att träffa Sara för att den 24 eller något så ska Sara åka till tunisien och kommer tillbaks typ den 2/3 juli och den tredje så ska jag åka till Iran :D och kommer tillbaks den 14 agusti så kommer inte kunna träffa henne på länge :( !!

Men nu så ska jag gå och ta bort linserna :( är skit rädd jag kan knappast ta ut en frans :( !

Ska åka så till Iran :D

/Setare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0