Fattigdom

Hejsan svejsan kära blogg läsare <33
Kom nyss hem från psykologen och är jävligt HUNGRIG. Tycker synd om dom fattiga som får lida så här varje dag utan mat. Bara jag inte får mat på två timmar döör jag. Tänk er dom fattiga som inte får mat på en heldag. Jag förstår inte hur man kan kriga utan att tänka på konsekvenserna. Som Israel och Palestina. Israel, låt Palestina va!!
Behåll ditt jävla land och låt Palestina behålla sitt. Fan tänk på barnen som får lida bara för att Israel vill ta över Palestina. Flera  Palestinier mördas varje dag men det är ingen som verkar bry sig om det, istället bryr dom sig om Victorias och Daniels bröllop. Men vafan vem bryr sig om deras bröllop det är en vanlig bröllop fast de vill bara vissa deras pengar och hur snygg och rolig bröllop dom kan ha. Fattigas bröllop är dubbelt så roligare än deras-.-. Istället för att betala 5.000.000 kr till ert jäkla bröllop så kan ni skänka pengar till dom fattiga och hjälpa dom.
Må Gud vara vid deras sida <33
Nu ska jag äta och hitta på något roligt=) Setare kommer över hit, och då blir det fler bilder
// Sara

Kommentarer
Postat av: Ahmed

tungt sagt walla håller med dig

2010-05-31 @ 20:37:50
Postat av: Sara

Tack tack,

2010-06-01 @ 19:01:18
Postat av: Anonym

hahaha... Ahmed dödar... hahahah jag dör av garv.-... hahahah

2010-06-09 @ 21:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0