Djursex!!

Tjena bloggen!

Kom nyss hem från en promenad med min hund Dandi.
Visste ni att djursex är tillåtet i Sverige så länge djuret inte lider?? Jag vet att det är helt sjukt men tyvärr är det sant. Djur kan ju inte prata så därför är det också okej att våldta djur! Hur sjukt är det inte?
En engelsk undersökning visar att 200-300 djur utnyttjas sexiuellt per år i sverige eller något!
Asso jag blir så arg när jag läser sånt! Men jag fattar verkligen inte, är inte djursex djurplågeri??
För 300 år sen fick man dödsstraf i sverige om man hade sex med djur. Men idag hävdar politekerna att man inte kan bevisa om djuren lider om det inte finns fysiska skador...vadå fysiska skador?? Och det verkar också vara tillåten att gå in i någons stal och ha sex med tex ett föl. Så man kan gå och knulla andras djur utan att bli dömd? Asso gud...hjälp idioter! Jag själv tycker att man måste vara psykisk sjuk för att göra sånt men jag tycker inte att djursex ska vara tillåtet bara för det!!! Asso jag fattar verkligen inte hur djursex kan vara tillåtet i SVERIGE! Men vet ni vad det väsrta är, djursex är också tillåtet i Norge och danmark!
Aja ska dra nu.

/Setare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0