Sexuell fetischism

Tjena!

So proven gick ganska bra med tanke på att jag inte pluggade igår.
Efter proven så gick vi till ängen och spelade brännboll. Vi och vi ja solade istället. Nu så är jag hemma och kollar på the tyra banks show!Jag älskar hennes show, hon tar upp så spänande och bra ämnen!
Visste ni att man kan vara Sexuell fetischism, själv så visste jag inte innan jag såg på hennes the tyra banks show.Sexuell fetischism innebär sexuell åtrå till föremål.Hon hade bjudit en tjej som var Sexuell fetischism. Och hon var kär i eiffeltornet och hade gift sig med eiffeltornet. Det är ingen skämt! Tyra själv trodde att det var skämt och hon ville inte ha den här tjejen i hennes show men sen så förklarade producenterna till henne att man kan vara Sexuell fetischism och att hon verkligen var gift med eiffeltornet.

Nu ska jag gå och äta är skit hungrig.Bilder kommer upp senare!



/Setare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0