Vilken värld vi lever i !!!!!!

Tjena bloggen!

Just nu är jag inte alls på bra humor !!! Vilken värld vi lever i ! Alla tänker bara på sig själv,vi bryr oss inte om varandra.

Jag hoppas att du läser det här! Jag trodde att du alltid skulle vara på min sida,att du alltid skulle älska mig, att det alltid skulle vara vi två! Men det verkar inte vara så,det verkar som om du har hittat någon annan som är bättre än mig,eller? Du har förändrats jävligt mycket! Vi brukade vara med varandra varje dag, men sig mig hur länge har vi inte träffats? Du sa att du vet att du har förändrats och att du ska försöka bli dig själv igen, men vad hände, har du ens försökt? Egentligen borde jag inte skriva det här för att jag ÄLSKAR DIG fortfarande! Men jag vill att du ska veta hur det känns för mig! Ska alla våra "drömmar" bara brännas upp? Vad hände med allt vi sa,allt vi skulle göra med varandra? Vill du att det ska bli slut här? Jag vet att du inte vill det, men bevisa det då!!

Jag älskar dig fortfarande så jag hoppas att det här inlägget inte förstör för vår vänskap!!!

/Setare


Kommentarer
Postat av: Daniel

Ush beklagar! hoppas relationen ordnar sej på bästa vis

2010-11-02 @ 17:59:28
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0