Remember me !

Tjena bloggen!
 
Idag är jag på mycket bättre humör! Idag så ska vi åka till bio. Jag vill jätte gärna titta på Saw 3D men eli är så feg, hon vågar ej! Men jag skiter i vi ska titta på den!
Igår så åkte vi och bowlade och sen åkte vi till max och åt och när vi kom hem så åt vi igen :P. På kvällen så åkte vi och hyrde Remember me. Asso den är så jävla jävla bra, jag fattar verkligen inte varför folk tycker att den är skit dålig. Jag kan hålla med om att den har en skit dålig slut, eller kanske inte? Grejen är att den är sorglig, det är kanske därför folk inte tycker om den. Men om ni gillar filmer med sorglig slut så säger jag titta på den. HAHA hur många tycker om det ? Men i alla fall, jag tycker faktiskt att den är värd att se(så jävla dålig är den inte) ! Men nu så ska jag dra och äta frukost.

/Setare

Kommentarer
Postat av: Elisabet T

Den Ägdeeeeeee !!!! <3

2010-11-08 @ 16:59:18
URL: http://throughthenight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0