Vad äre som händer ?

Hej hej

Det var längesen men har inte haft internet under 5 veckor ... det var verkligen tråkigt utan internet :P

Men aa vad har hänt ? Det har inte hänt så mkt faktiskt ... förutom att allt blivit upp och ner ..

Livet, familjen , vänner <3 Fan ju äldre man blir så blir allt bara värre och värre.
Jag ville alltid att bli stor och få bestäma själv men nu vet jag hur det e .. vill tilbacks till sandlådan och leka med sanden och leksakerna ...

Vill tillbacks då allt var bra och man inte hade några bekymmer. Men det kommer aldrig gå så det är bara och acceptera men hur ?

Man blir bara dum av allt det här..
Jag har förlorat en vän och jag håller på och förlora min barndomsvän ! Men allt har rasat samman...

Aja jag är sjukt hungrig och jag måste få nåt och äta ..

Sees // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0