Karlstad!

Tjena bloggen!

Idag så måste jag plugga ihjäl mig eftersom jag har no prov imorgon :( ! Asso jag orkar verkligen inte med no. Och på fredag så har vi engelska prov :/ ! Så jag måste plugga hela veckan :/ !
Men på fredag så ska jag och Eli åka till Karlstad och vara där under höstlovet :D ! Gud va skönt att få komma bort från skolan, plugget och allt det där. Men vi har ett problem, på fredag så har vi ju engelska prov och vi kommer säkert ha den på eftermiddagen. Och vi måste åka från rinkeby typ 14:30 och då kommer vi inte hinna göra provet! Men vi ska fråga min engelska lärare om vi får göra provet på morgonen eller något! Om vi inte får så vet jag fakriskt inte vad vi ska göra :P . Men måste dra nu, adios amigos <3
Asio <3

HAHAHAHA

/Setare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0