Söndag -.-

Tjabba...

Sitter på sängen med Sara och Sanna och lyssnar på musik.
Igåår var en riktigt tuung kväll. Hahahah Vi dansa, dansa, dansa, dansa och dansa :P Occh maten vaar grymt god Hahhah speciellt smörgåstårtan.... det var första gången jag ätit smörgåstårta.

Jaa, nu äre söndag =( Fasiiken ! Guuud tiden gååår jävligt snaabbt.. det kändes som om jag hade skola igår. Kändes inte som att jag hade helg. lääängtar t höstlovet. Vill åka nånstans, vill inte va kvar här i Sverige. Sverige e asss tråkig !! Vill till Iran eller nånannanstans bara jag kommer bort från Sveriga -.-

Nu e jag riktigt trött så jag ska nog gå och lägga mig

Göttnatt // Saara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0