brist på rubrik :P

Tjena bloggen!

Som ni märker är uppdatering inte så bra. Men jag kommer bara blogga när jag känner för det. Jag bloggar eftersom det är roligt att läsa gamla inlägg och se vad jag har gjort osv och då kan jag lika gärna dela med mig. Jag ska inte behöva känna press för det här, så uppdateringen kommer kanske inte bli så bra.

Imorgon så har vi HK prov, så jag har pluggat lite inför provet men jag har lite kvar.Snart så ska jag plugga färdigt och sen så kommer Sara,Sanna och Eli hem till mig ch sover över. Ensam hemma you know! Juste jag har också persiska läxa :/ fuck!! Men måste dra nu, adios amigos <3

/Setare

Kommentarer
Postat av: Cissi

vad roligt! :D tack så mycket! :)

2010-10-18 @ 21:59:37
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0