Marshall Bruce <3 <3

Tjeeeeena,

Setare har åkt till stan för att göra en grej som ni kommer bli överaskade av men jag tänker inte berätta det för hon får berätta det och hur det gick ;)

Men jag däremot sitter här och lyssnar på Eminem-Beautiful. JAG ÄLSKAR EMINEM. Han är den bästa rapparen !! Hans röst och låtar är DÖDLIGA ! Gud jag älskar honom. Ni måste lyssna på hans låtar.

 Eminem !

Marshall Bruce Mathers III, född 17 oktober 1972, mer känd som Eminem, är en amerikansk hiphopartist och låtskrivare. Han var den artist som sålde flest musikalbum i USA under 00-talet, 32,2 miljoner ex. Eminem är även den största rapparen under de senaste 15 åren, då han har sålt 80 miljoner skivor.


Jaa där fick ni lite information om Min man Marshall <3 <3

Ajaa nu ska jag hitta nåt och äta

// Lots of Love Sara. <3 <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0